Hybryda

Hyundai Tucson III FL 1.6 CRDi Smartstream 136KM Hybrid 48V (D4FE)

2514
Kategoria: Hyundai Tucson

Dane techniczne

Hyundai Tucson III FL 1.6 CRDi Smartstream 136KM Hybrid 48V (D4FE)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 7-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.4

Lata produkcji: od 2024

Nadwozie: crossover

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.6L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W-20 / ACEA C5
Ilość oleju 4.4 L
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 240.000km/ inspekcja po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Informacje o silniku

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Moc silnika: 136 KM

Moment obrotowy: 320 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.44 kWh

Moc silnika EV: 14 KM

Moment obrotowy EV: - Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 136 KM

Moment obr. systemu: 320 Nm

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 7.2L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

7%
7%
7%
13%
40%
7%
7%
13%
0%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

03.08.2025 Tucson 2021r. / 72000 km
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 7.2L

Trasa 7.0L

Opinia: Samochód bardzo przyjemny w normalnej jeździe , wystarczająco dynamiczny, szczególnie do 140km/h, do takich prędkości czuć jeszcze wspomaganie mhev podczas przyspieszania, najlepiej zbiera się do 3500tys obrotów, nie trzeba go kręcić, przez to jednostka jest cicha a wrażenia z jazdy przyjemne, spalanie przy spokojnej
Zalety: Skrzynia dct szybko przełącza krótkie biegi, moment obrotowy diesla robi robotę mimo że nie jest to demon przyspieszenia jeździ się tym autem bardzo dynamicznie i sprawnie
Wady: Dodanie mhev spowodowało choroby wieku dziecięcego o ile sam silnik jest znany i sprawdzony może poza zmianą na pasek rozrządu, to mocowanie kół pasowych od paska rozrządu i mhev morze w niektórych modelach przed 2023 spowodować urwanie trzpienia blokującego koło rozrządu na wale i
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

7%
7%
7%
13%
40%
7%
7%
13%
0%
Suma głosów: 15