Peugeot

Peugeot 306 1.9 TD 92KM (XUD9T)

7865
Kategoria: Peugeot 306

Dane techniczne

Peugeot 306 1.9 TD 92KM (XUD9T)
Pojemność [cm3] 1905
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 196
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 179
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.1

Lata produkcji: 1993-1997

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 6.6L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 10W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju co 10.000 km
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 D 68KM 9.5 1 0 5.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.1L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

07.05.2021 Hatchback/przedlift 1997r. Przebieg 534890km
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.1L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Opinia: Samochodzik w rodzinie od nowości, oprócz wymienionej chłodnicy, wspomagania i sprzęgła nic mu nie dolegało, super silnik i samochód, fajnie wybiera dziury, przyjemne przyśpieszenie j dźwięk tego diesla niezastąpiony, przez tyle lat niebyło nigdzie rdzy a często na dworzu stał. Jedno do czego bym się
Zalety: Trwały, wygodny, w miarę tani, odporny na rdze, tani w eksploatacji, ładny, wnętrze jak z lat 80 :)
Wady: Małe pole skrętu, warto zaglądać do zawieszenia, wspomaganie wadliwe
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2