Renault

Renault Megane III FL 1.5 dCi 90KM FAP (K9K 834)

9423

Dane techniczne

Renault Megane III FL 1.5 dCi 90KM FAP (K9K 834)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2012-2014

Nadwozie: hatchback kombi coupe cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.9L

Średnie 4.5L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 110KM 9.6 3 0 6.2 l/100km
1.6 dCi 130KM 9.8 1 0 4.7 l/100km
2.0 dCi 163KM 0.0 0 0 5.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 5.2L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
40%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

01.02.2016 Ramon megane 2012r 93tys
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.8L

Średnie 5.2L

Trasa 4.5L

Opinia: Auto godne polecenia,awaryjność zerowa ,spalanie bardzo niskie koszty sprowadzają się do tankowania i wymiany olejów.Auto bardzo wygodne przyjemne w prowadzeniu ,dobre wyciszenie ,silnik dynamiczny i bardzo oszczędny.Samochód posiada FAP ale nigdy nie dawał odczucia jakby się wypalał chyba tom jest w pisane w jazdę .
Zalety: silnik dynamiczny oszczędny i bardzo cichy,zero problemów z zawieszeniem,silnikiem i innymi podzespołami,dobre prowadzenie.
Wady: nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
40%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5