Fiat 500X 2.0 Multijet 16V 140KM

5583
Kategoria: Fiat 500X

Dane techniczne

Fiat 500X 2.0 Multijet 16V 140KM
Pojemność [cm3] 1956
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2014-2018

Nadwozie: crossover

Segment: I (mały SUV)

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.5L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia WR Pure Energy (5W-30)
Ilość oleju 4.9
Wymiana oleju 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 Multijet 120KM 10.0 1 0 5.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

12.11.2017 Marcin Fiat 500X 2.0 140KM 2014r 73tysKM
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 5.0L

Opinia: Auto oraz silnik zapisuję na DUżY PLUS jest dobrze a nawet bardzo dobrze,przede wszystkim super się wszystko prowadzi jest dużo mocy silnik elastyczny i mało palący.Autko jeździ raczej w mieście i spalanie tam jest w granicach 6.7L jestem z tego zadowolony.Na trasie dużo mocy
Zalety: środek auta fajny dużo miejsca wszystko pod ręką,dobra widoczność,dobra pozycja za kierownicą ,silnik mocny dynamiczny i oszczędny,zero problemów,serwis do przyjęcia .Wygoda komfort wyposażenie,zawieszenie wszystko na 5+
Wady: mało miejsca z tyłu dla wyższych osób, dla dzieci jest ok
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1