Renault

Renault Kangoo II 1.5 dCi 90KM FAP (K9K 608/628)

9215
Kategoria: Renault Kangoo

Dane techniczne

Renault Kangoo II 1.5 dCi 90KM FAP (K9K 608/628)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 160
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.2

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 4.5L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 86KM 7.8 2 1 6.7 l/100km
1.5 dCi 103KM 8.1 2 0 7.0 l/100km
1.5 dCi 110KM 8.5 1 0 6.8 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
33%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

24.08.2017 Andrzej Kangoo 2011/ przebieg 143tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Bardzo przyzwoite auto praktyczne i bezawaryjne,świetne na wakacje jak również do pracy i na działkę taki wielozadaniowiec.Komfort na dobrym poziomie dużo miejsca super widoczność i świetne mozliwości załadunku.Minusem jest mała moc na trasie i brak 6-tego biegu co przekłada się na wyższe spalanie przy wyższych
Zalety: niskie spalnie do 120KM.h,zerowa awaryjność,dobra widoczność,duzo miejsca,wygodny,dobry do miasta na trasy .
Wady: duże spalanie powyżej 140KM.h brak 6-tego biegu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
33%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3