Hyundai

Hyundai i30 II 1.6 CRDi 128KM (D4FB-U2)

11661
Kategoria: Hyundai i30

Dane techniczne

Hyundai i30 II 1.6 CRDi 128KM (D4FB-U2)
Pojemność [cm3] 1582
Moc [KM] 128
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 197
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2011-2015

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.1L

Średnie 4.4L

Trasa 3.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Lotos Quazar 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.4 CRDi 90KM 9.4 2 0 4.6 l/100km
1.6 CRDi 110KM 9.9 2 0 5.1 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.2L

Trasa 5.1L

Najbardziej awaryjna część

57%
0%
7%
0%
0%
4%
7%
4%
21%
Suma głosów: 28

Opinie użytkowników

21.02.2018 Marek i30 2012r 176 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.2L

Trasa 5.1L

Opinia: Polecam dobre auto z bardzo dobrym silnikiem,moc dynamika na wystarczającym poziomie.Auto ma na liczniku już 176.tys i żadnych problemów nie odnotowałem,wszystko pracuje jak należy.Plusem w tym aucie jest rozrząd na łańcuchu.
Zalety: auto dobrze się prowadzi jest dobrze wyposażone,silnik dynamiczny lubiący wysokie obroty,zawieszenie trwałe,żadnych awarii,koszty użytkowania niskie.
Wady: po wyżej 140km/h wzrasta spalanie nawet do 7 l
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

57%
0%
7%
0%
0%
4%
7%
4%
21%
Suma głosów: 28