Nissan

Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM (M9R)

15701
Kategoria: Nissan X-Trail

Dane techniczne

Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM (M9R)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 188
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.4

Lata produkcji: 2007-2014

Nadwozie: suv

Segment: I (średniej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 7.4
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 dCi 173KM 0.0 0 0 6.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.4L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

61%
6%
3%
3%
6%
3%
6%
6%
3%
Suma głosów: 31

Opinie użytkowników

21.08.2024 T31 / 2008 / wersja podstawowa 2008 / 360tys km
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.4L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Kupiłem przy przebiegu 240tys, serwisowany co rok przez 6 lat, uzywany w trasach przez firmę serwisową, salonowy PL. Sam dojeżdziłem do 360tys. Oryginalna dwumas, sprzegło, wycięłem DPF dla spokoju. Szatan na drodze. Po 300k padły dwie piasty przód, problemy miał tylko z tylnymi hamulcami -
Zalety: Niezawodny, bezpieczny
Wady: drobnostki (matowiejące lampy przód, zablokowany zamek tylnych drzwi, hamulce z tyłu do zaglądania). Rdzewiejąca fabryczna tylna klapa pod rejestracją.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

61%
6%
3%
3%
6%
3%
6%
6%
3%
Suma głosów: 31