Lancia

Lancia Lybra 2.4 JTD 150KM

9308
Kategoria: Lancia Lybra

Dane techniczne

Lancia Lybra 2.4 JTD 150KM
Pojemność [cm3] 2387
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 304
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 215
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.7

Lata produkcji: 1999-2005

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 6.7L

Trasa 5.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W40
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
Lancia Lybra 1.9 JTD (105KM) 105KM 0.0 0 0 5.9 l/100km
1.9 JTD 110KM 9.0 2 0 5.9 l/100km
1.9 JTD 115KM 8.8 1 0 6.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
33%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

15.08.2018 Maniek Lybra Kombi 2004 rok 265.tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Bardzo dobry samochód jestem mega zadowolony zakup ze względu na powiększenie rodziny i szukałem coś w przyzwoitych pieniądzach.Na rynku pełno jest Golfów,Oplów a ceny kosmiczne a tu się okazało że kupiłem auto o wiele tańsze natomiast super wyposażone ze świetnym silnikiem.Do dnia dzisiejszego zero awarii
Zalety: auto ma bardzo dużo zalet przede wszystkim jest nie zawodne i bezawaryjne,silnik jest bardzo trwały i wmiare oszczędny jak na dużą moc, wnętrze bardzo wygodne i jest w nim bardzo dużo miejsca.
Wady: chyba nazwa auta ha ha ha
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
33%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 3