Saab

Saab 9-3 II 1.9 TTiD 130KM (A19DTR)

13808
Kategoria: Saab 9-3

Dane techniczne

Saab 9-3 II 1.9 TTiD 130KM (A19DTR)
Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 130
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.1

Lata produkcji: 2002-2011

Nadwozie: sedan kombi cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 4.6L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TiD 120KM 8.6 7 0 7.1 l/100km
1.9 TiD 150KM 8.3 3 0 7.0 l/100km
1.9 TTiD 160KM 0.0 0 0 4.6 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.7L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

06.01.2018 Karol Saab Sedan 2010 r 186tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.7L

Trasa 4.5L

Opinia: Auto mam od 4 lat zrobiłem nim jakieś 70 tys między czasie wymiana rozrządu,olejów tarcze klocki,alternator wszystko wyszło około 2000 tys zł myslę że to przyzwoita kwota jak na te lata jazdy.Jestem zadowolony z auta jest bardzo komfortowe,dobrze wyposażone,bezpieczne i praktycznie bezawaryjne.Na silnik nie ma
Zalety: bardzo dobry samochód,wygodny,dobrze wyposażony,mało awaryjny,mało palący,trwały silnik zawieszenie i inne podzespoły.
Wady: jak dla mnie niema
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 8