alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo S80 II FL 2.4 D5 215KM (D5 244T11/T15)

Volvo S80 II FL 2.4 D5 215KM (D5 244T11/T15)Wyświetleń: 7317

Volvo S80 II FL 2.4 D5 215KM (D5 244T11/T15)

Okres produkcji: 2011-2016

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2400
Moc [KM]215
Moment obrotowy [Nm]420
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna230
Przyspieszenie (0-100km/h)7.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30/5W30
LIlość oleju6.0 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 DRIVe11427011.04.5
2.0 D41634009.74.3
2.0 D41814008.44.0

15.12.2014ArturTak

"Współczuję Tobie Grzegorz!!! Prawdopodobnie pękła Ci tuleja w najlepszym wypadku uszczelka pod głowica.... Niemniej jednak posiadam xc60 z 215 konnym motorem mam ponad 200 tys. km i wszystko jest jak najbardziej OK."


26.10.2014BartekTak

"jestem posiadaczem s 60 z 2010 roku z silnikiem D5 manualna skrzynia. obecny przebieg 120 tys.km. Z auta jestem bardzo zadowolony super dynamika, super przyspieszenie. Jestem bardzo zadowolony. Cieszę się że nie kupiłem 2.0 bo D5 to jest naprawdę auto z charakterem sportowym"


04.01.2015RafalTak

"jestem zadowolony z kultury pracy silnika D5 cenie go za dynamikę i dość niskie spalanie porównywalne do silnika D3. Auto mam od nowości serwisuje w ASO, Mam przebieg 211 tys ,km i zero problemów cho c słyszałem o awariach silnika D3 i D5. Niemniej jednak uważam ze jest to tak samo możliwe jak i awaria w innych silnikach, także w innych markach. Jak si e dba tak się ma-a jak kupuje się zajeżdżone złomy to tak właśnie jest ze się auto psuje. Polak nadal wierzy w cudowne okazje i auta za 3/4 ceny jako okazja a potem jest płacz. Osobiście polecam D5 silnika bardzo dynamiczny i oszczedny."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 48
Brak opinii