Kia

Kia ceed II 1.6 CRDi 128KM (D4FB-U2)

27431
Kategoria: Kia cee'd

Dane techniczne

Kia ceed II 1.6 CRDi 128KM (D4FB-U2)
Pojemność [cm3] 1582
Moc [KM] 128
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 197
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.0

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 4.5L

Trasa 4.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Lotos Quazar 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.4 CRDi 90KM 10.0 1 0 6.0 l/100km
1.6 CRDi 110KM 10.0 2 0 5.9 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (7.3)
Trwałość silnika 8.7/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 7.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 6.2L

Trasa 6.1L

Najbardziej awaryjna część

3%
0%
58%
16%
3%
6%
0%
3%
10%
Suma głosów: 31

Opinie użytkowników

28.06.2019 CEED II 2014/70000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: KIA od lat idzie do przodu, ktoś, kto narzeka na to auto, albo się nir zna, albo nie wie, co kupuje. 128hp powinno może i lepiej jechac, ale nie ma czego oczekiwać po momencie 260 przy sredniej konkurencji 300.. Ale dzięki temu kia nadal nie ma
Zalety: Trwały Silnik, kultura pracy, - BRAK DPF fabrycznie - tanie utrzymanie, części, - brak DUMASOWEGO KOŁA. - Brak jakichkolwiek problemów z DPF, regularnie przepalam auto
Wady: - wawa fabryczna Led, wymiana obu lamp na gwarancji pomimo prawie 4 letniego auta - niski moment 260nm, dzięki temu brak DwuMasy - rozleciala się skrzynia 4 biegi, wymiana na gwarancji przy okolo 60 tys przebiegu - średnia dynamika
Polecam
16.06.2017 Noname Ceed II/2013/130000
Średnia ocena: (5.3)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 3.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.7L

Trasa 7.0L

Opinia: Jeździłem różnymi autami, ale pod względem awaryjności Kia jest na 1 miejscu. Poza tym radzę przez zakupem sprawdzić warunki gwarancji (jeśli ktoś się napalił na 7 lat), ponieważ jak się okazuje duża część elementów podlega gwarancji do pierwszego przeglądu, następna lista do 40 tys km
Zalety: Dość komfortowe jak na tę klasę aut.
Wady: Powyżej 100 tys, psują się nagminnie drobnostki. Sprzęgło wymieniane bo tarcza była krzywa jak stwierdził serwis, reflektory LED z wadą co przyznaje producent(przepalają się rezytory a nowy kosztuje 3000pln). Beznadziejny sposób nastawy kratek nawiewów, p
Odradzam
10.01.2014 Jarek KIA Ceed II 1.6 CRDI 128KM
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 4.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.7L

Trasa 5.2L

Opinia: Auto z jedna z najlepszych korelacji ceny do wyposażenia. Bardzo ladne, wykonane z dobrych materiałów. Jedyny problem to spalanie duzo wyzsze niz katalogowe. Bardzo trudno na trasie zejść poniżej 5l/100km
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

3%
0%
58%
16%
3%
6%
0%
3%
10%
Suma głosów: 31