Citroen C4 I Picasso 2.0 HDI 16V 150KM (DW10CTED4)

14081
Kategoria: Citroen C4 Picasso

Dane techniczne

Citroen C4 I Picasso 2.0 HDI 16V 150KM (DW10CTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 270
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.4

Lata produkcji: 2007-2010

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 6.1L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 109KM 7.8 8 2 5.8 l/100km
2.0 HDi 136KM 8.8 1 0 6.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

40%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

26.06.2018 Grzegorz C4 Picasso 2010 rok
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Opinia: Samochód ma już albo dopiero zależy jak do tego sie podchodzi przejechane 165 tys. km. Kupiłem jako używany. Olej wymieniam co 20 tys. chociaż zalecają co 30 tys. Bardzo pakowny i praktyczny. Wygodny na długie trasy tak jak tapczan- za to go uwielbiam. Żadnych problemów
Zalety: Bardzo wygodny. Dużo praktycznych dodatków. Fajnie zabezpieczony przed korozją. Niezłe wykonanie wewnatrz i bogate wyposażenie już w podstawowych wersjach. Ja osobiście mam jedną z lepszych wersji z panoramicznym dachem i nawigacją i daje to efekt
Wady: Jak na taką moc trochę za wolne przyspieszanie od startu- potem już lepiej ale i tak jak na 150 km trochę rozczarowuje- może dlatego, że ciężki i wysoki-trudno powiedzieć ale skrzynia biegów przydałaby się szybsza w obsłudze
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

40%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
60%
Suma głosów: 5