Popularne na rynku

Peugeot Boxer II 2.2 HDi 101KM (ZSD-422)

19984
Kategoria: Peugeot Boxer

Dane techniczne

Peugeot Boxer II 2.2 HDi 101KM (ZSD-422)
Pojemność [cm3] 2198
Moc [KM] 101
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 138
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 20

Lata produkcji: 2006-2011

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 9.4L

Średnie 7.5L

Trasa 6.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5w30
Ilość oleju 6.3 L
Wymiana oleju co 40.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 HDi 120KM 0.0 0 0 9.2 l/100km
3.0 HDi 156KM 0.3 1 0 10.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.0)
Żywotność 5.0/10
Awaryjność 5.0/10
Spalanie 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.3L

Średnie 8.1L

Trasa 8.2L

Najbardziej awaryjna część

0%
13%
13%
0%
13%
0%
13%
0%
50%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

23.02.2019 Anonim 2008
Średnia ocena: (4.5)
Żywotność 2.0/10
Awaryjność 3.0/10
Spalanie 5.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.5L

Trasa 8.0L

Opinia: Olej z filtrami wymieniany regularnie, wszystko robione na czas. 250 000 i niska kompresja na jednym cylindrze. Te auto jest jednorazowe. Nie polecam
Zalety: W miarę niski koszt zakupu Ocynkowana karoseria
Wady: Jednorazowy silnik i osprzęt
Odradzam
01.01.2017 Jan
Średnia ocena: (7.5)
Żywotność 8.0/10
Awaryjność 7.0/10
Spalanie 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.7L

Trasa 8.3L

Opinia: Niezłe przyspieszenia, szanowany odwzajemnia zużyciem paliwa. Przy bardzo spokojnej jeździe w trasie zadowoli się 6,5 litrem. Znaczne zużycie powyżej 120/godz.
Zalety: ekonomia, trwałość
Wady: trochę głośny
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
13%
13%
0%
13%
0%
13%
0%
50%
Suma głosów: 8