alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i40 FL 1.7 CRDi blue 141KM (D4FD)

Hyundai i40 FL 1.7 CRDi blue 141KM (D4FD)Wyświetleń: 4910

Hyundai i40 FL 1.7 CRDi blue 141KM (D4FD)

Okres produkcji: od 2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1685
Moc [KM]141
Moment obrotowy [Nm]340
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 5.5

Średnie: 6.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 CRDi115280
1.6 CRDi136320
1.7 CRDi11628012.44.8

23.04.2018RadekTak

Auto w firmie od nowości ,silniczek bardzo dynamiczny chodzi jak burza co do spalania dużo odbiega od norm jakie podaje producent,próbowałem na różnych wariantach i średnio spalanie wychodzi 6.2l nic niżej.Ale ten silnik nie lubi jazdy ślimakiem lubi wyższe obroty super wkręca się na obroty jest bardzo elastyczny.Reasumując wynik ponad 6l jest zadowalający biorąc pod uwagę ostrą jazdę,wcześniej mieliśmy w firmie Megankę z 1.9 130KM i paliła o litr więcej w takiej jeździe.Po trzech latach jazdy zero problemów nic się nie świeci na desce po za rezerwą .Koszty to tylko wymiany oleju filtrów i płynów,serwis do przyjęcia ceny na przyzwoitym poziomie.


19.08.2018PawełTak

Powiem tak szału niema ale też niema tragedii,silnik bardziej dla jazdy spokojnej a niżeli do bicia rekordów.Zresztą auto tego typu jest kupowane do celów bardziej rodzinno-turystycznych.Silnik pali w zależności od stylu jazdy, jak się ciśnie na autostradzie to spali nawet 7l a jak spokojnie to po niżej 6l,najgorzej jest na krótkich odcinkach zwłaszcza w mieście to wychodzi ponad 8l,średnio w cyklu mieszanym wychodzi 6.5l.Moc powiedzmy do zaakceptowania ale jakbym miał kupować ten samochód to zdecydowanie z mocniejsza jednostką.Jednak silnik sam w sobie daje rade i jego dynamika jest na dobrym poziomie.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

i40 kombi 17.09.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: polecam z czystym sumieniem
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:super silnik ,dynamiczny , ogólnie wykonanie samochodu na + ,brak awaryjności użytkuje od nowości 6 rok ,wyposażenia auta mam ful szklany dach rewelacja ,wentylowane siedzenie również , grzanie foteli przód + tył kanapa.automatyczne hamowanie ,utrzymanie
Wady:nie zaobserwowałem .
Rocznik / Przebieg:2015
Radek 23.04.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Super auto mamy go w firmie od trzech lat i nie mieliśmy z nim żadnych problemów,koszty jak na razie sprowadzają się do wymiany płynów,oleju,filtrów i tankowania/ serwis w przystępnych cenach/.Auto bardzo komfortowe idealne na długie trasy,we wnętrzu bardzo cicho nawet przy prędkościach po wyżej 160km/h.Co do silnika jest bardzo dynamiczny i elastyczny odrazu reaguje na dodanie gazu brak turbo dziury.Spalanie odbiega od norm jakie podaje producent ale jest przyzwoite średni spala około 6l przy dosyć dynamicznej jeździe.Na trasie przy spokojnej jeździe w granicach 5.2 ale po wyżej 120km/h znacznie wzrasta , miasto w korkach około 8l.Jak dla mnie samochód godny polecenia !
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Całokształt,świetny desing ,wyposażenie,komfort,silnik,spalanie
Wady:nie znalazłem
Rocznik / Przebieg:i40 2015 r 96 tys