alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i20 II 1.4 CRDi 90KM (D4FC)

Hyundai i20 II 1.4 CRDi 90KM (D4FC)Wyświetleń: 2731

Hyundai i20 II 1.4 CRDi 90KM (D4FC)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1396
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]240
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)12.1
Spalanie - miasto [l/100km]4.5 - 4.9
Spalanie - trasa [l/100km]3.3 - 3.5
Spalanie - średnie [l/100km]3.7 - 4.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.1 CRDi7518016.03.3 - 4.0

04.12.2013Marcel Tak

Nie do końca jestem zadowolony auto mam już 3 lata przejechane 87 tys km .Spalanie w mieście dramat 8.5 L auto wcale nie jest takie duże i było kupowane z myślą o jeździe miejskiej .Na trasie też nie ma szału przy prędkości ponad 130 km niestety nie uzyskamy 5l na co każdy liczył spalanie wzrasta do ponad 6 l ze względu na to że samochód jest wysoki .Co do walorów jezdnych silnik dobrze się zbiera moc wystarczająca dość dynamiczny brak awarii ,żadnych wycieków .Ogólnie jestem zadowolony tylko to spalanie


02.03.2015AndrzejTak

Kia Ceed 2012, przejechane 120000 km, przyśpieszenie może być (jak na 90 KM), przy tym przebiegu już "terkocze" na zimnym (wcześniej tego nie było), no i spalanie tak jak napisał Marcel niestety jak dla mnie niemiłe zaskoczenie. Pomijając autostrady to rewelacji nie ma. Podobne zużycie miałem z 2 litrowego silnika Diesla. Mimo wszystko mogę go polecić. Brak "dwumasy", i łańcuch rozrządu to największe plusy. Niestety "ścigacz" to nie jest, ale tak czy tak do codziennej jazdy jest OK.


18.01.2014PiotrTak

Auto użytkuję w mieście do tego celu był kupowany ,jestem pod dużym wrażeniem.Silnik świetnie się spisuje ,spalanie bardzo niskie ,jest bardzo elastyczny .Obecny przebieg 89 tyś ,tylko wymiany olejów i przeglądy .Polecam dobry silnik niezawodny .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii