alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Boxer II 2014 2.0 BlueHDI (130KM)

Peugeot Boxer II 2014 2.0 BlueHDI (130KM)Wyświetleń: 1427

Peugeot Boxer II 2014 2.0 BlueHDI (130KM)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: furgon skrzynia podwozie

Dane techniczne

Pojemność [cm3]
Moc [KM]
Moment obrotowy [Nm]
Doładowanie
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.6

Trasa: 6

Średnie: 6.3

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 8/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Boxer 22.03.2020
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik super mało pali, w L1H1 dookoła komina udało mi się zejść do 5,9 L/100km. Natomiast przy normalnej jeździe nie zastanawiając się nad spalaniem wychodzi średnio 6,6. Raz ciągnąłem nim lawetę z samochodem ok 1900kg to z całej trasy (1000km) 9,5 przy prędkości przelotowej 100km/h. Jedynie kultura pracy mi się nie podoba, ale może to tylko mój egzemplarz ma (takie delikatnie cykanie). Odpalanie na mrozie - nie ma problemu. AdBlue - nie ma problemu. Przebieg aktualnie 121 tkm"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.6l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Przede wszystkim paliwo, dynamika i bezawaryjność
Wady:Kultura pracy
2016r / 121 000 km