Volkswagen

Volkswagen Touran I 2.0 TDI PD 140KM (BKD/BMM)

28077
Kategoria: Volkswagen Touran

Dane techniczne

Volkswagen Touran I 2.0 TDI PD 140KM (BKD/BMM)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.2

Lata produkcji: 2003-2010

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 3.8 L
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządu po 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Pompowtryski Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 90KM 9.0 1 0 6.0 l/100km
1.9 TDI 100KM 8.5 1 0 5.2 l/100km
1.9 TDI 105KM 8.8 7 0 5.9 l/100km
2.0 TDI 170KM 8.8 3 0 6.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.8)
Trwałość silnika 8.5/10
Niezawodność auta 5.5/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.3L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

48%
12%
4%
0%
0%
0%
0%
4%
32%
Suma głosów: 25

Opinie użytkowników

13.11.2022 Touran 2010
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Polecam bardzo ekonomiczny, bezawaryjny
Zalety: Spalanie, eksploatacja
Wady: Kultura pracy
Polecam
27.07.2013 Darek Vw Touran 2 tdi-BKD=2004-350 tys
Średnia ocena: (4.3)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 1.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 6.5L

Trasa b.d.

Opinia: Posiadam turana od nowego z listopada 2004.Silnik BKD.W tej chwili auto posiada przebieg 350 tys km.Sam silnik sprawuje sie do tej pory bez zarzutu.W aucie wymienilem kolo dwumasowe po przjechaniu 120tys(jezdzilem na wysokich biegach na niskich obrotach) nastepnie przy 230 tys (padl czujnk obrotow walu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

48%
12%
4%
0%
0%
0%
0%
4%
32%
Suma głosów: 25