Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Typ wtrysku: Bezpośredni Common Rail
Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią.
Rozrząd: Pasek. Wymiana po 180.000 km /lub 10 Lat
Sprzęgło: Z kołem dwumasowym.
Filtr cząstek stałych: Tak.
Wtryski: Piezoelektryczne. Firma Bosch
Ilość oleju: 3.8 L, typ oleju: Formula Ford 0W30, wymiana po: co 20.000 km lub 1 rok.
Uzywam tego silnika w dosc sporym aucie Nissan X-Trail T32.Wiele osob mi go odradzalo ale poki co jest ok. Jestem naprawde mega zadowol
7.21
Nie polecam, ale i nie odradzam, lecz u mnie się nie sprawdził, sporo napraw głównie związanych z układem paliwowym i dużymi wyd
7.21
regeneracja DPF przymusowa przy 220 tys.km, spalanie średnie 5,24 l/100km ( na dystansie ostatnich 25 tys. km przy oszczędnej jeździ
7.67
Mam i polecam. Już 30tys przejechane bez awarii i przyznaje ze.to moje pierwsze audi z 5 które posiadałam gdzie nie wymaga jakiego
9.17
Silnik 1.5 TDCI o mocy 85KM wszedł do produkcji w 2017 roku i ma zastosowanie w samochodach Ford Fiesta Mk8. Jest to całkowicie nowa konstrukcja zaprojektowana i wykonana przez inżynierów Forda. Silnik występuję dodatkowo w kilku odmianach mocy 95KM, 105KM, 120KM. W jednostce zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne które po za spełnieniem rygorystycznych norm spalin miały zapewnić użytkownikowi dobre osiągi oraz niski poziom spalania.Silnik 1.5 TDCI jest wyposażony w nowej generacji filtr cząstek stałych DPF i spełnia rygorystyczne normy spalin EURO6 .
Zalety:
wysoka kultura pracy
dobra dynamika
dobra elastyczność
niski poziom spalania
Wady:
koszty serwisu
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w informacjach zawartych w stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Współcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.