BMW

Silnik BMW 1.6 R4 d 16V 95KM-116KM N47

21118
Silnik BMW 1.6 R4 d 16V 95KM-116KM N47

Silniki BMW d Serii N są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Silnik BMW 1.6d N47 o mocy 95KM lub 116KM wszedł do produkcji w 2012 roku i znajdziemy go pod maską BMW Serii 1 oraz w samochodach marki Toyota pod oznaczeniem 1.6 D4D . Jednostka charakteryzuje się przede wszystkim niskim poziomem spalania, a jej kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie.



Jednak nie jest to silnik który powal osiągami i to zwłaszcza w wersji 95-konnej jest zdecydowanie za słaba, dobrze sprawuje się w ruchu miejskim. Odmiana 116KM sprawuje się  dużo lepiej jest bardziej dynamiczny która jest zdecydowanie odczuwalna . Zamysłem konstruktorów było stworzenie jednostki przede wszystkim o niskich kosztach utrzymania oraz dobrej kulturze pracy.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Bezpośredni Common Rail

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • niski poziom spalania
  • bardzo dobra elastyczność

Wady

  • słaba dynamika w wersji 95KM

Informacje serwisowe

  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Występuje
  • Wtryski: Piezoelektryczne
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Samochody z tym silnikiem

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
12%
0%
88%
0%
0%
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami