Popularne na rynku

Opel Astra H 1.7 CDTI ECOTEC 100KM (Z17DTH)

66857

Dane techniczne

Opel Astra H 1.7 CDTI ECOTEC 100KM (Z17DTH)
Pojemność [cm3] 1686
Moc [KM] 100
Moment obrotowy [Nm] 240
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.3

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.0L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 90.000 km lub 6 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.3 CDTI 90KM 9.0 9 0 5.4 l/100km
1.7 CDTI 80KM 9.3 1 0 5.4 l/100km
1.7 CDTI 110KM 7.8 3 1 6.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 9) (7.8)
Trwałość silnika 8.7/10
Niezawodność auta 7.3/10
Spalanie ON 8.1/10
Koszty utrzymania 6.9/10
Głosy według opinii użytkowników: 7 2

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.2L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

2%
12%
5%
14%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 57

Opinie użytkowników

19.07.2020 Astra h 2007
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.2L

Trasa 6.0L

Opinia: Mam astrę h od 6 lat. Wszystko cacy tylko alternator się psuje. Już mam 3. Średnio raz w roku się wymienia coś w alternatorze. Koszty małe jakieś 200zl. Silnik głośno klekocze i to jego największą wada.
Zalety: Trwałość ogólna i brak DPF.
Wady: Głośna praca, alternator.
Polecam
17.12.2018 Bogusław Astra H 5D hatback 2004
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Silnik spoko na 230 tyś, raz wymiana czujnika doładowania - sterowania turbiną, praktycznie bezawaryjny, natomiast lecą wiązki w drzwiach, już wymieniałem z tyłu w obuch i przednią od kierowcy a Astra H z 2004 roku, a i jeszcze oświetlenie tablicy rejestracyjnej i oświetlenia bagażnika szwankuje
Zalety: same zalety, praktycznie bezawaryjny silnik, mało pali, rzadko cieknie,
Wady: zamarza tylny zamek w klapie bagażnika, szybko ułamują się kable w wiązkach drzwi
Polecam
12.08.2017 Gracjan ASTRA H 2005
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.6L

Trasa 5.5L

Opinia: Auto w rodzinie od 2010 roku, użytkowania w różnych warunkach, od 2012 głowie w dużym mieście mimo tego że roczne robi koło 25 tyś km. Raz w roku czyszczeniu EGR, po zabiezabiegu silnik chętniejszy do współpracy. Przy ok. 200 tyś wymieniłem sprzęgło wraz z dwumasem,
Zalety: Niezawodność
Wady: Wysoka masa pojazdu (Astra H Kombi) podcina skrzydła jeżeli chodzi o dynamike
Polecam
05.11.2016 Bartek Astra H 2005r/ 160000km
Średnia ocena: (6.0)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Jeżdżę Astra ponad rok czasu, zakupiona przy przebiegu 160000 orginał, koszty utrzymania sa bardzo wysokie, począwszy od wymiany dwumasa za 3000zł, wymianie alternatora,chłodnicy,co chwila elektryka siada, nawet klakson nie działa a konczywszy na skrzyni biegów M32 w sumie to na regeneracji łożysk koszt 1500zł, średnio
Zalety: Pancerne zawieszenie
Wady: dwumasa,skrzynia M32,alternator,elektryka,turbina,duże spalanie,mało miejsca na tylnej kanapie
Odradzam
21.12.2015 Marek astra/2005/154000
Średnia ocena: (4.0)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 2.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 5.2L

Opinia: Posiadalem juz 2 astry z takim silnikiem, w pierwszej z nich przez 35kkm naprawialem alternator i rozrusznik, pomijając oczywiscie rozrząd i olej z filtrami. w drugiej rok młodszej z nizszym o 50kkm przebiegiem nie mialem tyle szczescia, padla dwumasa, wtryski zaczęły lać, puscila turbina, tak
Zalety: niskie spalanie na trasie
Wady: głośno w kabinie, nietrwaly osprzęt
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

2%
12%
5%
14%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 57