Popularne na rynku

Chevrolet Orlando 2.0 VCDI 163KM (GM Z20D1)

25500
Kategoria: Chevrolet Orlando

Dane techniczne

Chevrolet Orlando 2.0 VCDI 163KM (GM Z20D1)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 360
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.0

Lata produkcji: od 2011

Nadwozie: van

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 6.0L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 5W30
Ilość oleju 5.6
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TD 130KM 8.8 1 0 7.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (8.0)
Trwałość silnika 8.5/10
Niezawodność auta 8.8/10
Spalanie ON 6.8/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 4 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.7L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
10%
20%
30%
0%
0%
0%
20%
20%
Suma głosów: 10

Opinie użytkowników

16.03.2019 Orlando 2013/200 000 km
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 8.0L

Trasa b.d.

Opinia: Chevrolet Orlando zakupiony jako 4 letni w 2017 z przebiegiem 168 000 km. Silnik 2.0 diesel 163 KM, automat. Obecny przebieg 200 000 km. Silnik niezmienne bardzo ładnie pracuje, choć według mnie klekocze niezbyt cicho (na zewnątrz), natomiast wewnątrz auta pracy silnika praktycznie nie słychać.
Zalety: Mocny, elastyczny i bezawaryjny silnik, dobrze pracująca automatyczna skrzynia biegów, komfortowe i trwałe zawieszenie, dobre wyciszenie kabiny, duży bagażnik.
Wady: Niezbyt przestronna kabina, szwankujące tylne czujniki parkowania,
Polecam
28.08.2018 MIKOŁAJ Orlando 2012 210tys
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Silnik dosyć udany ale nie bez wad. Turbo dziura po wciśnięciu gazu a po chwili uderzenie mocy. Chodzi w miarę cicho jak na diesla. Po usunięciu DPF polecam z czystym sumieniem.
Zalety: Przyjemnie się jedzie z tym silnikiem (orlando manual) ale faktycznie trzeba się do niego przyzwyczaić. Spalanie przeciętne, kultura pracy jak na diesla raczej duża.
Wady: Ostatni zauważyłem mały wyciek oleju lub paliwa w okolicach wysokociśnieniowej pompy paliwa (200tys km), z tego wycieku kapie wprost na wąż wychodzący do nagrzewnic. Koło dwumasowe sprzęgło i docisk musiał zostać wymieniony przy przebiegu 190tys km
Polecam
09.08.2016 Darek Orlando/2011/132000
Średnia ocena: (7.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.8L

Trasa 6.5L

Opinia: Silnik dynamiczny, ale duża turbodziura zmusza do wybierania - albo bardzo spokojna jazda, albo wyższe obroty (w końcu turbosprężarka też musi pracować). Silnik nie należy do najoszczędniejszych diesli, ale pracuje dość przyjemnie. W zestawieniu z manualną skrzynią cierpi jednak koło dwumasowe. I jeszcze jednak uwaga:
Zalety: dynamiczny w pracy z turbiną, zachęca do przyspieszania, cichy w trasie
Wady: zużycie paliwa, słaba kultura pracy na jałowym biegu, przypadłości koła dwumasowego
Polecam
18.11.2015 Andrzej Orlando 2013
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Cicha praca silnika poprawna jazda w trasie i mieście.
Zalety: Poprawna jazda cicha praca silnika komfort jazdy
Wady: nie znam
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
10%
20%
30%
0%
0%
0%
20%
20%
Suma głosów: 10