Renault

Renault Captur I 1.5 dCi 110KM (K9K 856)

10806
Kategoria: Renault Captur

Dane techniczne

Renault Captur I 1.5 dCi 110KM (K9K 856)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 175
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.3

Lata produkcji: 2013-2017

Nadwozie: crossover

Segment: I (mały SUV)

Spalanie

Miasto 4.2L

Średnie 3.8L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 90KM 9.6 2 0 4.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 4.6L

Trasa 3.8L

Najbardziej awaryjna część

60%
20%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

25.10.2017 Andrzej Captur 2015r 72 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 4.6L

Trasa 3.8L

Opinia: Niw wiem jak dla innych posiadaczy ale dla mnie rewela,silnik,auto,komfort same superlatywy.Kupiony niwy w salonie większość jazdy w mieście ale zdarzają się wypady w trasy wszędzie sprawdza się idealnie.Silnik dynamiczny bardzo oszczędny oraz bardzo elastyczny i co ważne bardzo cichy.Średnie spalanie to w granicach 4.6
Zalety: największą zaletą tego auta jest silnik który jest niesamowicie oszczędny,cichy,dynamiczny i bardzo elastyczny.Na duży plus wnętrze ,komfort jazdy,dobre siedzenia,wyposażenie.Bezawaryjność.
Wady: nie ma !!!!
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

60%
20%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5