Popularne na rynku

Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD 140KM (RF)

32809
Kategoria: Mazda 6

Dane techniczne

Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD 140KM (RF)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 330
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 204
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.7

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.1-4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu co 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 MZR-CD 125KM 9.0 1 0 6.9 l/100km
2.2 MZR-CD 163KM 6.3 2 2 5.9 l/100km
2.2 MZR-CD 185KM 7.5 1 0 6.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.5/10
Koszty utrzymania 9.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.1L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

71%
3%
3%
0%
0%
0%
3%
0%
21%
Suma głosów: 38

Opinie użytkowników

30.08.2019 6 II GH 2008/232000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.2L

Trasa 6.0L

Opinia: Mazda 6GH RF7 140KM DPF Mam go 7 rok. 232 tys.km. Po prostu kocham ten samochód. Wyprzedzanie to czysta przyjemność i zero stresu. Jest łatwy w utrzymaniu, co nie oznacza, że można z nim nic nie robić. Trzeba trzymać się zaleceń Mazdy i tyle. Używać oryginalny rozrząd
Zalety: Webasto w każdym dieslu RF7. Zimą bajka :). Moment obrotowy mmmmmm :). do 70 km/h jazda na III biegu. Nie trzeba wajchować biegami. "Sport kombi" w nazwie to nie przypadek. Zawieszenie, skrzynia, silnik - doceniam gdy przesiadam się w inne auto.
Wady: Czas płynie zbyt szybko.
Polecam
25.02.2018 Radek mazda 6 2008
Średnia ocena: (5.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Mam diesela 2008r ,super auto,wygodne,pojemne,niezawodne,zrobilem nim ponad 100tys,i nigdy mnie nie zawiodl,polecam
Zalety: wygoda,niezawodnosc,
Wady: dpf
Polecam
09.03.2017 Marek 6 GH 2.0 MZR-CD 140KM
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.9L

Trasa 5.7L

Opinia: Druga moja mazda z dieslem (poprzednio 626 DiTD 110KM) Kupiony przy przebiegu 120tys. km. Świetny silnik 140KM daje frajdę i bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu. Auto prowadzi się b. dobrze. Za nadwoziem wielu się ogląda. Poprzedni właściciel nie wiedział nic o silniku i jego "mechanicy" też, więc
Zalety: Fantastyczna roleta w bagażniku i składanie siedzeń. W standardzie zmieniarka na 6 CD.
Wady: Wysoka cena zakupu, ale warto bo b. bogate wyposarzenie.
Polecam
08.03.2017 Rafał 6GH/2008/ 2.0 CD COMFORT
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie b.d.

Trasa 5.0L

Opinia: Komfortowy samochód rodzinny. Dobre osiągi dynamiczny silnik, dużo zamienników części, a przy tym konkurencyjne ceny. Przejechałem dotychczas ok 12 tys. km kupiłem gdy miała 84 tys. km. Samochód serwisowany w ASO. Jak z każdym samochodem, jeśli się go szanuje to nie powinno być więlkszych problemów
Zalety: Dużo zamienników części i ich dostępność. Komfortowy samochód. Doskonale trzyma cenę.
Wady: Ciężko pracujące wrzucanie 2 biegu. Psujące się czujniki ciśnienia powietrza w kołach.
Polecam
30.01.2015 Darek Mazda 6 2010r
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Opinia: Słyszałem wiele złego na temat tego silnika, ale na razie po przejechaniu 85tys (jestem drugim właścicielem) zero problemów.Na początku myślałem że to jest silnik Forda ale nic mylnego to japoński silnik.Dynamiczny i w miarę oszczędny przy normalnej jeździe.Z tego co wiem szwankują wtryski,i Dpf
Zalety: na razie same zalety,silnik,dynamika,przyspieszeni,spalanie,wyposażnie,zawieszenie
Wady: ceny serwisu !!!
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

71%
3%
3%
0%
0%
0%
3%
0%
21%
Suma głosów: 38