Popularne na rynku

Volvo XC90 I FL 2.4 D5 185KM (D5 244T4)

31265
Kategoria: Volvo XC90

Dane techniczne

Volvo XC90 I FL 2.4 D5 185KM (D5 244T4)
Pojemność [cm3] 2401
Moc [KM] 185
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2006-2014

Nadwozie: suv

Segment: I (wyższej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 10.7L

Średnie 8.3L

Trasa 6.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju ACEA A5/B5 SAE 0W30 lub 5W30
Ilość oleju 6.0-6.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok/lub co 20.000 km w zależności od wersji
Wymiana rozrządu po 180.000 km/160.000 km lub 10 lat w zależności od wersji

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.4 D5 163KM 0.0 0 0 8.4 l/100km
2.4 D5 200KM 0.0 0 0 8.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.3)
Trwałość silnika 8.5/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 9.5L

Trasa 8.5L

Najbardziej awaryjna część

18%
9%
27%
9%
0%
9%
0%
0%
27%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

20.05.2018 Roman xc 90, 2007,186000km
Średnia ocena: (4.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.0L

Trasa 8.0L

Opinia: przejechałem dopiero 2000km
Zalety: duże auto. pokonuje krawężniki.
Wady: trochę archaiczne wnętrze. brak bluetooth w standardzie.
Polecam
16.03.2013 Marcin VOLVO XC90 2,4 D5 (185 KM) rok prod. 2006 przebieg 160 000
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 10.0L

Trasa 9.0L

Opinia: Silnik trochę mułowaty na niskich przełożeniach, ale może to wynika z przełożeń w skrzyni manual. Nie czuć tych 185 kucy. Problem z plastikowym cięgłem zmiany czegoś tam zamontowanym w deklu głowicy, co powinno inaczej ustawiać fazy na zimnym silniku. Komunikat z komputera to zła jakość
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

18%
9%
27%
9%
0%
9%
0%
0%
27%
Suma głosów: 11