alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo V40 II 2.0 D4 177KM (D5 204T4)

Volvo V40 II 2.0 D4 177KM (D5 204T4)Wyświetleń: 5483

Volvo V40 II 2.0 D4 177KM (D5 204T4)

Okres produkcji: 2012-2016

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1984
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.8

Trasa: 4.6

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 D211527012.33.7
2.0 D31503509.64.4

10.02.2017Michał Tak

Zmieniona konstrukcja silnika D4 od końca 2014 roku sprawia ze to już nie ten sam awaryjny motor tak jak i w przypadku d3, i d 5 nie wspomnę o badziewiarskim d2. Nie mylcie nowych silników oraz starych z silnikami jakie były produkowane w latach 2010-2013 gdzie faktycznie volvo miało propblem


20.09.2018WojtekTak

Mam wrażenie, że wszystkie negatywne opinie piszą pracownicy lub zwolennicy niemieckiej konkurencji! Auta na oczy nie widzieli a mają tyle do powiedzenia. Mam dwa Volva (z salonu). Zero problemów z silnikiem. Mniej palą i lepiej brzmią niż VAG.


26.03.2015Kreator MocyNie

silnik D4 to nic innego jak przekombinowany silnik D5 - zmodyfikowany- niestety na minus ze względów norm unijnych. Osobiście wolał bym zdecydowanie D5 bo to sprawdzona jednostka a D4 to nowość i kto wie jak się będzie tak naprawdę sprawował. 2.0 z 5 cylindrami to niestety nie to samo co jednostka 2.4 i niech nikt nie pisze o podnoszeniu mocy itp i będzie jak D5 bo nie nie będzie jak D5. Kolejna sprawa to dość wrażliwa głowica - niestety ale zarówno D3 i D4 pięciocylindrowe maja bolączkę uszkodzeń głowicy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Jakub 09.11.2018
Średnia:
(9.25)
Tak
"Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu mam go od 2 lat przebieg 145000km automat zero problemów, auto fajnie wyciszone , widać dbałość o szczególy to nie jest plastikowy golf czy audi a3 z bogatym woposażeniem które wyglada przy tym aucie jak biedak. Cenie sobie systemy volvo które bardzo dobrze działaja. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Silnik Automatyczna skrzynia tryb sportowy zwłaszcza Wyposażenie Wygląd
Wady:Tylnia szyba troche ogranicza widoczność
v40/2013/ 145000
Fabian 11.12.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wspaniały samochód jesteśmy z żoną urzeczeni od momentu zakupu,piękna sylwetka bardzo rasowa o sportowym charakterze, środek z jasnym wykończeniem o bardzo dobrej jakości materiałach.Komfort jazdy na najwyższym poziomie w środku bardzo cicho nie słychać szumu,silnika i żadnych odgłosów,świetne wyposażenie praktycznie ze wszystkim co można otrzymać w tej klasie.Na ogromny plus trzeba zapisać silnik ogromny potencjał,mocny bardzo dynamiczny i przy tym oszczędny co przy tej mocy nie koniecznie musiał by być.Dodatkowo silnik jest nie miłosiernie elastyczny co przekłada się na świetne przyspieszenie nawet z obrotów po wyżej 1500 przy niskich prędkościach.Auto mamy od nowości i do tej pory nie mieliśmy z nim żadnych komplikacji,awarii czy nawet drobnych usterek.Konkluzja jest taka nie trzeba wykładać setek tysięcy złotych aby otrzymać wysokiej klasy samochód o świetnych walorach jezdnych bardzo dobrym wyposażeniem."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:zrobiono porządny samochód pod każdym względem,wszystko jest idealnie zgrane,dobre wyposażenie,komfort,silnik,spalanie itd
Wady:niema !!!
V40 2013 rok 155tys