alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo V40 II 2.0 D4 (177KM)

Volvo V40 II 2.0 D4 (177KM)Wyświetleń: 4841

Volvo V40 II 2.0 D4 (177KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1984
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]400
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.8

Trasa: 4.6

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

28.04.2015Paweł Nie

kupiłem xc60 z D4 już 5 raz stoi w serwisie - na gwarancji z problemem silnika- traci moc. Wielu tak chwaliło ten silnik a okazuje się wielkim nieporozumieniem.


21.09.2015SylwekNie

mam v60 i dałem się tak samo nabrać jak poniżej piszący kolega Rafał. kupiłem auto z silnikiem D4 podniosłem moc i D... wcześniej jeździłem v60 z 2010 roku z D5 i to była przyjemność z jazdy 160 tys km przebiegu i zero jakichkolwiek problemów. Odsprzedałem szwagrowi który autem jeździ do dziś a ja w swojej D4 już 2 raz wymieniam wtryski.


12.02.2018BartłomiejNie

nie polecam auta dwa raszy wymieniane wtryski, raz robiona uszczelka pod głowica przebieg auta 80 tys km salon Polska. Teraz już wiem ze 5 w latach 2010-2014 cylindrowe to złom volvo. Szkoda ze dealer nie powiedział o tym w chwili zakupu. nie polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Jakub 09.11.2018
Średnia:
(9.25)
Tak
"Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu mam go od 2 lat przebieg 145000km automat zero problemów, auto fajnie wyciszone , widać dbałość o szczególy to nie jest plastikowy golf czy audi a3 z bogatym woposażeniem które wyglada przy tym aucie jak biedak. Cenie sobie systemy volvo które bardzo dobrze działaja. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Silnik Automatyczna skrzynia tryb sportowy zwłaszcza Wyposażenie Wygląd
Wady:Tylnia szyba troche ogranicza widoczność
v40/2013/ 145000
Fabian 11.12.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wspaniały samochód jesteśmy z żoną urzeczeni od momentu zakupu,piękna sylwetka bardzo rasowa o sportowym charakterze, środek z jasnym wykończeniem o bardzo dobrej jakości materiałach.Komfort jazdy na najwyższym poziomie w środku bardzo cicho nie słychać szumu,silnika i żadnych odgłosów,świetne wyposażenie praktycznie ze wszystkim co można otrzymać w tej klasie.Na ogromny plus trzeba zapisać silnik ogromny potencjał,mocny bardzo dynamiczny i przy tym oszczędny co przy tej mocy nie koniecznie musiał by być.Dodatkowo silnik jest nie miłosiernie elastyczny co przekłada się na świetne przyspieszenie nawet z obrotów po wyżej 1500 przy niskich prędkościach.Auto mamy od nowości i do tej pory nie mieliśmy z nim żadnych komplikacji,awarii czy nawet drobnych usterek.Konkluzja jest taka nie trzeba wykładać setek tysięcy złotych aby otrzymać wysokiej klasy samochód o świetnych walorach jezdnych bardzo dobrym wyposażeniem."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:zrobiono porządny samochód pod każdym względem,wszystko jest idealnie zgrane,dobre wyposażenie,komfort,silnik,spalanie itd
Wady:niema !!!
V40 2013 rok 155tys