Popularne na rynku

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 170KM (CBBB)

57281

Dane techniczne

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 170KM (CBBB)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 223
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.6

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 5.6L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 4-4.7
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersji.
Wymiana rozrządu po 180.000km lub 5 lat / nowsze wersje po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 105KM 8.0 12 3 6.4 l/100km
2.0 TDI PD 16V 140KM 8.0 5 2 6.5 l/100km
2.0 TDI 140KM 8.4 2 0 6.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 9) (9.3)
Trwałość silnika 9.1/10
Niezawodność auta 9.8/10
Spalanie ON 9.1/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 9 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

64%
10%
7%
3%
0%
0%
2%
0%
15%
Suma głosów: 103

Opinie użytkowników

20.11.2017 Krzysiek B6 DSG/2010/266000
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 7.2L

Trasa 6.4L

Opinia: Samochód posiadam praktycznie od roku.... i tak samochód mega komfortowy do podróży czasami przejadę po 500 km i czuje że śmiało mogę wracać przez kolejne 500 km. DSG super sprawa bardzo wygodna rzecz polecam wszystkim troszkę droga w utrzymaniu chodzi mi wymiany oleju ale naprawdę
Polecam
20.04.2017 Daniel CBBB(common rail, dsg)/2009/240 000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Świetne auto, super silnik. Serdecznie polecam. DSG bez żadnych problemów. Common rail nie bierze ani kropli oleju. POLECAM bo zrobili naprawdę super silnik.
Zalety: Dynamika, Komfort, Dużo miejsca
Wady: Ledy tylnych lamp
Polecam
31.03.2017 WIESIEK 380000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Samochód bardzo mnie zaskoczył bardzo komfortowy,wyciszony super przyśpiesza mało pali jestem zachwycony.Mam dsg 380 tyś bez napraw wymieniam olej dynamicznie co 70 tyś,i(KOSZT 750 ZŁ NA PODKARPACIU). Wtryski wymienione w akcji serwisowej salon za 0 z.ł Przy 270 TYŚ Wymieniony zabierak pompki olejowej
Zalety: trwałość,niesamowity komfort i wykonanie,SPALANIE PRZY TAK MOCNYM SILNIKU
Wady: ORYGINALNE WTRYSKI ALE SALON WYMIENIA ZA DARMO AkCJA SERWISOWA,
Polecam
31.03.2017 WIESIEK 380000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Samochód bardzo mnie zaskoczył bardzo komfortowy,wyciszony super przyśpiesza mało pali jestem zachwycony.Mam dsg 380 tyś bez napraw wymieniam olej dynamicznie co 70 tyś,i(KOSZT 750 ZŁ NA PODKARPACIU). Wtryski wymienione w akcji serwisowej salon za 0 z.ł Przy 270 TYŚ Wymieniony króciec pompki na moje
Zalety: trwałość,niesamowity komfort i wykonanie,SPALANIE PRZY TAK MOCNYM SILNIKU
Wady: ORYGINALNE WTRYSKI ALE SALON WYMIENIA ZA DARMO AkCJA SERWISOWA,
Polecam
09.04.2016 Krzysiek comfortline/ 2006/2.0 TDI
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.9L

Trasa 4.9L

Opinia: Autko idealne, po małej modyfikacji wady fabrycznej z Common Rail, które okazało się wielką porażką. Dziś śmigam na zwykłej pompie oleju i jestem spokojny. Co do tylniej klapy kombi to pokazują się wykwity rdzy przy oświetleniu tablicy, lampy i światła stopu, reszta auta czysta, serwis
Zalety: komfort, cisza, przyspieszenie, niezawodnosć
Wady: blacharka, common rail
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

64%
10%
7%
3%
0%
0%
2%
0%
15%
Suma głosów: 103