Volkswagen

Volkswagen Transporter T4 FL 2.5 TDI 151KM (AXG)

8699

Dane techniczne

Volkswagen Transporter T4 FL 2.5 TDI 151KM (AXG)
Pojemność [cm3] 2461
Moc [KM] 151
Moment obrotowy [Nm] 295
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.8

Lata produkcji: 1996-2003

Nadwozie: furgon platforma

Segment:

Spalanie

Miasto 9.7L

Średnie 7.4L

Trasa 6.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 5.5 L
Wymiana oleju co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.0)
Żywotność 9.5/10
Awaryjność 3.0/10
Spalanie 6.0/10
Koszty utrzymania 5.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 10.5L

Trasa 10.0L

Najbardziej awaryjna część

20%
3%
9%
51%
0%
0%
6%
0%
11%
Suma głosów: 35

Opinie użytkowników

15.12.2022 T4 Multivan 2,5 151 (AHY) 2000r. przebieg 542tyś
Średnia ocena: (5.8)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 2.0/10
Spalanie 6.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 10.0L

Trasa 10.0L

Opinia: Nie do zarżnięcia. Kupiłem zadbany egzemplarz i 3 lata tylko olej,paliwo,i choinki zapachowe dokupowałem :-) Teraz znów trzeba go doinwestować (klocki,zaciski,wydech,sworznie,trochę korozji) i pewnie następne 3 lata spokoju. Dodam że auto ma 542tyś i jeździ na syntetyku bez dolewek między wymianami oleju
Zalety: trwałość,bezawaryjność
Wady: spalanie trochę wysokie
Polecam
24.03.2019 T4 Lift 2001 rok,640.000km
Średnia ocena: (6.3)
Żywotność 9.0/10
Awaryjność 4.0/10
Spalanie 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 11.0L

Trasa 10.0L

Opinia: Ogólnie silnik bezawaryjny jeżeli własciciel wymienia w terminie oleje i rozrząd.Słyszałem o uszkodzeniach vacumpompy która w moim przypadku nie miała miejsca.Ogołem takich aut juz nie robią.
Zalety: Model zadbany technicznie to tzw.czołg wygodny,cichy proktycznie bezawaryjny Pierwsza turbina wytrzymała 400.000km ,klin na pompie wtryskowej urwało przy 530.000km silnik ma aktualnie 640 000 i śmiga jeszcze jak by miał zaledwie 200tyś.Autko jeździ długie
Wady: Ogniska korozji pojawiające się w dolnej częsci auta i w komorze silnika
Polecam

Najbardziej awaryjna część

20%
3%
9%
51%
0%
0%
6%
0%
11%
Suma głosów: 35